ما را در سایت ***دلنوشته*** دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50
همیشه قبل عید که میشه آدم حالو هوای خوبی داره .از بوی بهار گرفته تا خوب شدن هوا از خونه تکونی شستن قالی پشتک زدن رو متکا وهزار تا چیز قشنگ دیگه.یادش بخیر پارسال که سرباز بودم وقتی میخواستم برم پادگان ماشینمو بنزدین میریختم که بیفتم تو جاده برم،ماشینای دیگه رو میدیدم که دارن میرن مسافرت عید.پشت تلفن که با دوستام حرف میزدم میگفتم ببین خداوکیلی مردم دارن میرن مسافرت ما هم یه ذره بنزین میریزیم میریم پادگانیادش بخیر روزای خوبی بود راس میگفتن که همش خاطر ه مبشه .این اخریا که خیلی حال میداد .مرخصی پایان دوره که خیلی خیلی خیلی حال داد.با علی و ابوالفضل رفتیم شمال که خیلی خوش گذشت.این دفعه نمیخوام بنال ***دلنوشته***...ما را در سایت ***دلنوشته*** دنبال میکنید
برچسب: نوشته, نویسنده: بازدید: 93
گاهے“دوست داشتن”
پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد
درک کرد ، و از آن لذت برد

ما را در سایت ***دلنوشته*** دنبال میکنید
برچسب: دل نوشته,دل نوشته های زیبا,دلنوشته های عاشقانه,دل نوشته هاي زيبا,دلنوشته غمگین,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های کوتاه,دل نوشته عاشقانه,دلنوشته زیبا,دلنوشته های من, نویسنده: بازدید: 63

امان از فاصله هایی که با پول پر میشه...

ما را در سایت ***دلنوشته*** دنبال میکنید
برچسب: دل نوشته,دل نوشته های زیبا,دلنوشته های عاشقانه,دل نوشته هاي زيبا,دلنوشته غمگین,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های کوتاه,دل نوشته عاشقانه,دلنوشته زیبا,دلنوشته های من, نویسنده: بازدید: 61