یادش بخیر روزای خوبی بود راس میگفتن که همش خاطر ه مبشه .این اخریا که خیلی حال میداد .مرخصی پایان دوره که خیلی خیلی خیلی حال داد.با علی و ابوالفضل رفتیم شمال که خیلی خوش گذشت.این دفعه نمیخوام بنالم .میخوام گله کنم.از دوستای بی معرفتی که میتونستن کمکم کنن ولی نکردن .همشم با حرفای بیخود که کار من نیستو این کار از من بر نمیاد و رو من یکی حساب نکن و...یه وقتایی کمک کردن تو باعث میشه یه عمری تو خاطر یکی بمونه.شاید کمک کردن دوستای من هم باعث میشد یه عمری تو خاطر من بمونه ولی خوب ...بعضی شبا خوابای قشنگی میبینم .از کسایی که دوسشون دارم .ادمایی که زیاد بهشون فکر میکنم .از کسی که برام مهمه براش ارزش قائلم حتی اگه من براش ارزشی نداشته باشم یا حتی اگه ندونه من دوسش دارم .جدیدا همش رو مخ خاله هام هستم .با یکیشون که خیلی جورم انقد بهش زنگ میزنم دردودل میکنم بنده خدا هم خودش آسی شده هم بچه هاش .واقعا چی برای ادما مهمه پول،علم،اخلاق، خانواده ، اصالت و...؟؟یکی میره زن بگیره طرف براش پول مهمه یکی براش اخلاق مهمه یکی براش خانواده مهمه یکی هم واقعا خود پسره براش مهمه وهیچ چیز براش مهم نی .شما چی براتون مهمه؟احساس جایگاه خودشو تو خانواده ها از دست داده .خانواده ها براش پول با ارزش شده .حق هم دارن .بچشونو تو نازو نعمت بزرگ کردن حق دارن بخوان که ادامه مسیر زندگیش هم تو ناز ونعمت باشه .من اصلا منکر این قضیه نیستم.به قول دوستم که احساس تا 6 ماه اول زندگی بقیش باید بدوی کار کنی.دوس داشتن هم بی معنی شده .میگن تو برو سر زندگی بعد یه مدت بهش وابسته میشی و ...بابا بچشه دلش نمیخواد اذیت بشه .حق داره عزیز من .باید این حقو بهش داد.ولی خوب پس تکلیف احساس چی میشه تکلیف دوس داشتن چی میشه تکلیف یه عمر دل بستگی چی میشه .همش هیچ.بدونید عشقی وجود نداره ...همش کشکه...
ما را در سایت ***دلنوشته*** دنبال میکنید
برچسب: نوشته, نویسنده: بازدید: 93